Ettepanekute-, tänuavalduste ja kaebuste esitamise kord Loodusmeel MTÜs

Kliendil või tema lähedasel/seaduslikul esindajal on võimalus esitada tänuavaldusi, ettepanekuid ja kaebusi Loodusmeel MTÜ-le. Ettepanekud ja kaebused on olulised, et tõsta klientide rahulolu ja kaasatust ning parendada teenuse osutamise kvaliteeti.

Tänuavaldused, ettepanekud ja kaebused on oodatud e-posti aadressil info@loodusmeel.ee või kirja teel aadressil Loodusmeel MTÜ, Rüütli 2, Paide 72713.

Kaebused ja ettepanekud saab panna ka Rüütli 2, Paide peaukse juures asuvasse Loodusmeel MTÜ postkasti. Postkasti tühjendatakse kord nädalas.

Kaebuste lahendamiseks on loodud komisjon koosseisus:

  • Esimees: Anne Helme (sotsiaaltöötaja, kogemusnõustaja).
  • Liikmed: Marge Kaljuste (sotsiaaltöötaja, juhatuse liige), Kristi Zibo (sotsiaaltöötaja), Hele Aluste (psühholoog).

Vajadusel kaasatakse komisjoni töösse teisi isikuid.

Komisjon  selgitab kaebuse asjaolud, vajadusel võetakse seotud töötajatelt kirjalikud selgitused.

Anonüümselt esitatud avaldus vaadatakse läbi kaebuste lahendamise komisjoni esimehe poolt, kuid see ei kuulu personaalsele menetlemisele ning sellele ei vastata. Nimeliselt esitatud avaldused kuuluvad menetlemisele.

Kirjaliku kaebuse võib esitada vabas vormis, mis peaks sisaldama olukorra kirjeldust, asjassepuutuvate isikute või kohtade nimetusi, kaebuse esitaja nime ja kontaktandmeid, võimalusel toimumise kuupäeva jm olulist informatsiooni.

Suuliselt esitatud kaebused pannakse soovi korral töötaja abiga kirja.

Kõik saabunud kaebused registreeritakse ja säilitatakse eraldi kaustas kaebuste lahendamise komisjoni esimehe kabinetis/arvutis eraldi kaustas.

Loodusmeel MTÜ vastab kliendi kaebusele hiljemalt 4 nädala jooksul kaebuse registreerimisest. Kirjalikule kaebusele saadetakse kirjalik vastus kliendi poolt märgitud kontaktaadressile. Lapse poolt esitatud kaebusega tegeletakse viivitamata.

Ettepanekute ja kaebuste arv ning temaatika kajastatakse Loodusmeel MTÜ aastaaruandes.

Kui Loodusmeel MTÜ-l ei ole võimalik kaebust sisuliselt lahendada, teavitatakse sellest kaebuse esitajat ja informeeritakse, kuhu pöörduda.

Kõigil soovijatel on õigus ja võimalus pöörduda teiste asjakohaste asutuste poole: